Tomáš Havlínek

herec / Činohra
 

/ Repertoár

premiéra 6. 6. 2018
premiéra 9. 2. 2018
premiéra 22. 4. 2017
premiéra 10. 2. 2017
premiéra 27. 10. 2016
premiéra 11. 6. 2015
premiéra 6. 3. 2015
premiéra 7. 6. 2012

/ Repertoár - archiv

11. 11. 2016
8. 4. 2016
19. 2. 2016
18. 12. 2015
20. 4. 2012
6. 6. 2008
11. 6. 2004
Tomáš Havlínek / Z médií
Plakát k představení
Foto Honza Sakař, grafický design Marek Vácha
Plakát k představení
Foto Honza Sakař, grafický design Marek Vácha
Rozhlas.cz
2. 7. 2018
Deník
9. 5. 2018
Deník.cz
9. 5. 2018
TV Jéčko
3. 3. 2018 / 2:20
5plus2.cz
2. 3. 2018
MF dnes
27. 2. 2018
Ceskatelevi-
ze.cz
27. 2. 2018
Zakultu-
rou.cz
21. 2. 2018
Rozhlas.cz
21. 2. 2018
MF dnes
17. 2. 2018
Kulturne.com
12. 2. 2018
Budejckadrb-
na.cz
9. 2. 2018
MF dnes
8. 2. 2018
Scéna.cz
8. 2. 2018
Agemanage-
ment.cz
MF dnes
24. 4. 2017
MF dnes
27. 3. 2017
idnes.cz
27. 3. 2017
MF dnes
25. 3. 2017
MF dnes
10. 2. 2017
Deník
9. 2. 2017
Týden.cz
8. 2. 2017
Deník
19. 4. 2016
Deník
18. 2. 2016

Narodil jsem se v roce 30.6. 1992 v Karlových Varech. Vystudoval jsem hudební gymnázium - housle a po maturitě jsem byl přijat na DAMU - činoherní herectví. Během studia jsem hostoval Pod Palmovkou a Na Vinohradech. Za zmínku stojí i pár filmových rolí, například role Oskara Nedbala ve filmu Americké dopisy s Hynkem Čermákem v hlavní roli a nebo pohádka Řachanda, ve které jsem ztvárnil prince Jaromíra (dále je to První republika, Vyprávěj, Případy 1. oddělení, film Vybíjená a připravovaný šestidílný seriál Bohéma).

V divadle Disk na DAMU jsem absolvoval v roce 2015 a hned poté jsem nastoupil do angažmá Jihočeského divadla, ve kterém jsem, již předtím na škole, hostoval v inscenaci Zavolejte Jeevese. Spolupracuji také s nově založeným divadelním uskupením Díra na trhu, se kterým máme zatím jednu inscenaci Plešatá Zpěvačka, kterou hrajeme v Praze, v experimentálním prostoru NoD. Mám několik hudebních uskupení se kterými aktivně koncertujeme po ČR (Dancing Bass Trio, Electrswing Bohemia...atd.)



Tomáš Havlínek / program
Úterý
14. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Středa
15. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Čtvrtek
16. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Pátek
17. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Sobota
18. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Neděle
19. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Úterý
21. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Středa
22. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Čtvrtek
23. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Pátek
24. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Sobota
25. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Neděle
26. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Úterý
28. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Středa
29. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Čtvrtek
30. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Pátek
31. 8. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Sobota
1. 9. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Neděle
2. 9. 2018
20:30 Pes baskervillský Otáčivé hlediště Český Krumlov rezervovat
Pátek
5. 10. 2018
19:00 Zavolejte Jeevese Budova JD rezervovat
Pátek
12. 10. 2018
19:00 Kati Budova JD rezervovat
Dracula / Beáta Kaňoková, Tomáš Havlínek / foto Petr NeubertDracula / Daniela Bambasová, Beáta Kaňoková, Tomáš Havlínek / foto Petr NeubertDracula / Tomáš Havlínek, Beáta Kaňoková / foto Petr NeubertLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Václav Švarc, Tomáš Havlínek / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Václav Švarc, Tomáš Havlínek, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundLetní vosy nás štípou už i v listopadu / Tomáš Havlínek, Václav Švarc, Beáta Kaňoková / foto Petr ZikmundDon Juan / Kamila Janovičová, Tomáš Havlínek, Tereza Vítů / foto Petr NeubertDon Juan / Tomáš Drápela, Tereza Vítů, Tomáš Havlínek / foto Petr Neubert
Více...
Tomáš Havlínek / Z vašich ohlasů

Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách, 30. 11. 2017

Úžasné představení, skvělé výkony. Vystoupení v Prachaticích - pro mě jedno z nejlepších za uplynulý rok. Bavilo se obecenstvo i herci. Už hledám v programu, abych na toto představení koupila vstupenky i svým dětem. Pokud by školy zorganizovaly na toto představení návštěvu svých studentů, byla by to smysluplná investice. Shakespeara obdivuji, včetně překladů prof. Hilského. Pravidelně se účastním jeho přednášek v den výročí narození  tohoto dramatika na Kratochvíli. Po zkušenosti z letních Shakesperaovských slavností na Pražském hradě - Romeo a Julie v režii dua Skutr jsem byla přesvědčena, že jiná než klasická forma těmto dramatům nesluší. Jejich zpracování mě totiž zklamalo. Ale představení Souborné dílo WS ve 120 minutách hlavně zásluhou všch tří protagonistů mě příjemně přesvědčilo o opaku. Hoši, děkujem!!!
Jitka Kottová

Don Juan, 4. 5. 2017

Představení Don Juan bylo skvělé. Herecké výkony na místě, obvzlášť hraní Tomáše Havlínka. Někomu by se mohlo zdát, že vsuvky, ve kterých tancovaly dívky, byly nemístné, ale v představení si našly své místo. Jako celek mě představení uchvátilo, děkuji.
František Procházka

Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách, 23. 2. 2017

Milé divadlo, děkujeme Vám za včerejší vtipné představení W.S. Nemůžeme uvěřit ,že celé představení zvládli zahrát pouze tři herci. Tomáši Drápelo, Tomáši Havlínku a Pavle Oubrame, byli jste skvělí! Johana Vrbková (Ofelie,Kája), Gabina Světlíková,Viktorie Šimková, Stanislava Hemmerová, žákyně 5.C ze ZŠ Máj 2 České Budějovice
Johana Vrbková

Shakespeare v Hollywoodu, 20. 2. 2017

Úžasné představení, které nás od začátku do konce bavilo svým humorem. Děkujeme všem hercům za skvělé výkony, speciálně pak bychom rádi vyzdvihli herecký talent pan Tomáše Havlínka, jehož ztvárnění postavy Puka bylo naprosto excelentní.
Václav a Zuzana Marešovi

Shakespeare v Hollywoodu, 19. 12. 2016

Včera jsem na doporučení absolvovala představení Shakespeare v Holywoodu a opět jsem si návštěvu Jihočeského divadla užila. A důvod pro to, abych se o svůj  pozitivní komentář podělila, je moje potřeba poděkovat zvášť Oberonovi a speciálně pak Pukovi, jehož výkon mi připomněl nezapomenutelného Puka Petry Hobzové svého času na Otáčivém hledišti. Děkuji.
Kateřina Cempírková

Shakespeare v Hollywoodu, 31. 8. 2016

65% Režisérka hru inscenovala kdysi v DnV. Vstoupila tak podruhé do téže řeky a dle mého názoru se jedná o návrat vydařený. Hře, respektive nové inscenaci, napomohlo menší jeviště JD, v němž se vztahy mezi postavami i prožívané situace zintenzivněly, což přineslo i více humoru. Herecky mě oslovili R. Šmotek a T. Havlínek. Z inscenace překvapivě vystupují i dvě ženské postavy - Lydie v podání D. Verzichové, jež s citem pro míru ztvárnila prototyp přihlouplé subrety, a Louella Parsonsová, v níž J. Červenková vytvořila nepřehlédnutelnou osobnost jízlivé novinářky komentující společenské dění.
Jiří Landa, i-divadlo.cz

Shakespeare v Hollywoodu, 28. 4. 2016

Očima přísného divadelního kritika jsou tyhle Ludwigovy postmoderní námluvy s renesančním klasikem nepochybně záležitostí bez vyšších uměleckých ambic. Hře sice nechybí určitá míra sofistikovanosti – narážky na texty z různých Shakespearových her, tíživé téma umělecké nesvobody zprostředkované postavou Maxe Reinhardta nebo mixování reálných a imaginárních figur. Divák se nicméně může spolehlivě bavit i bez hlubších znalostí jak Shakespeara, tak detailů a jmen ze "zlaté éry Hollywoodu". Je to ale nutně na škodu kvalitě hry? Myslím, že v tomto případě ne – inscenace pro mě totiž bez problémů naplňuje kategorii oddychové komedie, která si zcela vědomě neklade vyšší cíle, ale zároveň neupadá do prvoplánové podbízivosti. "Atraktivní balení" hře zajišťují sevřená scéna nahrávající stylizaci do prostředí hollywoodských ateliérů, Fikejzova dobově padnoucí hudba a především (chtělo by se říct už tradičně) skvělé Kyptovy kostýmy. Oceňovat výkony herců znamená  pouštět se do vypisování telefonního seznamu, protože každý z nich dokázal své postavě "vybojovat" alespoň jeden úsměv vzbuzující výstup a zároveň se vyvarovat přílišného tlačení na pilu a přehrávání (snad tomuto riziku nepodlehnou ani při dalších reprízách). Jiří Untermüller jako obávaný Will Hays v průběhu děje velmi vyváženě přepíná výrazový projev mezi striktním a sarkastickým úředníkem a neodolatelně narcistním blouznivcem. Hlasově a vizuálně "čtyřjediný" Jan Dvořák suverénně zvládá nejen "chodící klišé" Jacka Warnera, ale i tři jeho bratry, jejichž telefonické rozmluvy mají patřičnou šťávu. René Šmotek, jehož postava má jako jediná i hlubší tragický nádech, úspornými gesty a lehkým akcentem sympaticky vykresluje Reinhardta jako skeptického, humorem vyzbrojeného Evropana uprostřed hollywoodské povrchnosti. Nastavenou retro-stylizaci hry dokonale ctí a výrazově naplňuje trio dámských postav: Olivie v křehce přirozeném podání Terezy Vítů, "vzorová" naivka Dany Verzichové i novinářka Jaroslavy Červenkové přesvědčivě zprostředkovávající nablýskanost i rutinu "velkého světa" filmu. Jednoznačnými králi představení jsou nicméně představitelé ústřední, perfektně sehrané dvojice. Viktor Limr si jako Oberon pohrává s tónem hlasu při každé své replice a jeho přesně dávkovaná ironie, gesta a smysl pro timing jsou naprosto vynikající. Tomáš Havlínek má energii a uvolněnost, které k postavě Puka nezbytně patří, a znovu prokazuje jednoznačný a přirozený komediální talent, který by mohl do budoucna s přehledem zužitkovat i v "opravdovém" Shakespearovi. Je zkrátka fajn vidět soubor činohry zas jednou v sehrané formě a v kusu, který by si snad mohl získat dlouhodobější zájem diváků. Díky za to.
Michal

Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách, 14. 4. 2016

Dnes jsem naštívila představení Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách. Představení bylo skvělé. Herci měli neskutečné výkony. Opravdu skvělý zážitek. Toto představení mě velmi pobavilo.
Magdalena Maršíková

Souborné dílo Williama Shakespeara ve 120 minutách, 14. 4. 2016

Děkuji za bezvadný divadelní fastfood, který se jen tak někde nevidí! Řekněte sami, už jste viděli všech 37 Shakespearových her za jediný večer? Navíc jednu zrapovanou, druhou v pravém skotském dialektu a třetí pozpátku? Hercům přeji po každém představení pořádným odpočinek, který si bezpochyby zaslouží. Aby tři lidé za dvě hodiny uspokojili nenasytné jihočeské publikum, když jsou přitom v takovém časovém skluzu, o tom fiasku v  Milevsku ani nemluvě, to si zaslouží přinejmenším pár oddechových chvilek třeba u Římského menu.
Daniela

Vážení návštěvníci webových stránek Jihočeského divadla, upozorňujeme, že anonymní ohlasy a ohlasy obsahující vulgarismy nebudou na našich stránkách zveřejňovány!

Jméno a příjmení:

Kontakt:

Ohlas:

Kontrola proti robotům: Součet 10 + 1021 je: